Ho ho?

Det är tyst i min blogg. Jag vet tre stycken som läser den och de brukar ibland kommentera, det är så jag vet att det är dem. Men nu har det varit tyst ganska länge. En utav de tre är i Las Vegas och om jag var där skulle inte jag ta ett avbrott i shoppandet och festandet bara för att skriva något i min deppiga lilla blogg. Och de andra två kan jag ju inte tvinga. Jag ville nog bara veta vilka det är som läser den här skiten. Skriv HEJ till mig så vet jag. OK, deal? Bra.

Jag gick in och lade mig i sängen nyss. Åt lite käk, öppnade en öl, tog en cigg, sen dog jag. Började må illa och få ont i huvudet och hals. Fan, jag vill inte bli sjuk nu. Det ska ju bli en bra lördag imorgon ju! Aah.. Jag kanske ska hälla i mig några små petflaskor med vatten och sen försöka sova bort det? Hmm.. Vi får väl se..

Se, en gång hade jag jättekort hår och piercing i näsan. Den saknar jag, men nu känner jag mig på tok för gammal för att skaffa en ny, jag nöjer mig med min ring i läppen. Den har suttit i sedan jag var 14. Minus 6 månader efter det att jag fyllde 20 år och hamnade i någon slags ålderskris. Ja ja...


Kommentarer
Postat av: becca

Jag läser din blogg och du är jätteduktig på att skriva!!!

2009-04-17 @ 19:17:56
Postat av: Anonym

Hej. Jag brukar också läsa din blogg, så då är vi väl åtminstone 4 stycken.

2009-04-17 @ 19:32:23
Postat av: Mickis

HEJ!;)

2009-04-18 @ 11:24:36
URL: http://mickisp.blogg.se/
Postat av: Moder Jord

HEJ! ;)



mycket snyggt med septumpiercing.

var det lika smärtsamt att göra den som jag ahr hört att det ska vara?

2009-04-19 @ 18:02:37
Postat av: Anonym

Hej!



jag läser din blogg, du skriver bra & den är riktigt fin. Jag gillart!

2009-04-19 @ 20:15:40
Postat av: Sara

Och JAG såklart. Kanske inte varje dag. Men då och då! (till mitt försvar skriver du inte varje dag så då vore det fånigt av mig att läsa den varje dag :))



Puss

2009-04-19 @ 23:58:48
Postat av: Anonym

haha, jag kommer ihåg din 20-årskris jätteväl! vi satt hemma hos mig på hässleholmen i leda och tristess och du sa att du behövde förändring. så du plockade ur läppiercingen, hahaha.. det var roligt, det var tider! :P

2009-04-20 @ 21:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0