Glenn i STHLM.

Ligger i sängen och känner att

ett ryggskott är på G snart ifall jag inte flyttar på mig. Jag blir som ett stort U när jag ligger på mage eftersom madrassen är tokigt mjuk och jag är ganska tung. Jag ska flytta på mig snart. Hem till gården börjar ju om 7 minuter.

Koffeinfritt kaffe fungerar hursomhelst kanoners. Det är gott, ifall man öser på med ytterligare en skopa än vad det står att man ska ha. Synd bara att det inte är många caféer som erbjuder koffeinfritt. Well, å andra sidan, hur ofta är jag ute och fikar? Typ aldrig..

Ikväll spelar Bajen mot ICA Göteborg hemma på Söderstadion och att läsa i svenska fansforumet är alltid lika kul. T.ex:

"Namn: Darth Bajen Hammarby
Sänt: 2009-04-23 09:23
Det kanske kan bli en stående variant på Officiella, "Gissa domartabben", vinnaren får sitta i Falcon-soffan och kröka gratis ett par timmar efter match med några polare. Alltid en liten tröst.
"

Angående alla jävla domartabbar som skett under nästan samtliga matchen under säsongen hittills. Man undrar ju vad som sker ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0