...

Skulle suttit i soffan nu och njutit av mitt koffeinfria kaffe samt kollat på en ganska spännande Premier Leaguematch men, matchen slutade vara spännande när kuk-Liverpool gjorde 2-1 på kuk-Arsenal och kaffet blev kallt så jag satte mig vid datorn istället. Känner mig rastlös som vanligt och jag har börjat bli orolig för ett födelsemärke jag har. De har fått en konstig form, blivit lite mörkare och det kliar. De symptom som är för malignt melanom (hudcancer). Min pappa opererade bort två födelsemärken för ett antal år sedan eftersom han fått det och det är ju ärftligt så.. Jag ska ringa någon hudläkare imorgon och boka tid. Jag har blivit en sån jävla hypokondriker på senaste. Kan kanske bero på alla sjukhusserier jag glor på. Ska sluta upp med sånt.. Eller, när Grey's Anatomy slutar sändas ska jag göra det i alla fall.

Nu gjorde Arsenal 2-2. Man kanske ska krypa tillbaks till soffan, sluta vara orolig för ett tag och kramas lite med Johan. Jo. Ja jag gör väl det då.

Kommentarer
Postat av: Bec

Bra att kolla upp det! Speciellt nu till sommaren också!

2009-04-22 @ 10:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0