En tysk mil.

Det blev ingen frille idag. Dock tog jag och herrn på oss våra nya skor och gav oss ut i skogen vid Grimsta. En halv mil gick vi och jag känner mig oerhört nöjd då jag inte stannade en enda gång. Tempot var bra men till slut gav mina hälar upp och utvecklade vattenfyllda blåsor. Nästa runda blir det förebyggande skavsårsplåster!

Annars tycker jag att det var tråkigt att Erik Billing åkte ur Robinson igår. Han var väl den ende man kunde relatera till. Ung, punk och rolig. Dessutom hade han en Alkaline Trio-tatuering vilket betyder att han har bra musiksmak också.

Nu har jag lite huvudvärk vilket betyder att jag antagligen måste dricka en sjuhelvetes massa vatten. Om jag orkar ta mig till köket dvs. Jag har intagit en skön säl-liknande position i sängen. Snart kommer mina armar domna bort och nacken börjar nog krampa, om jag inte flyttar på mig. Men jag har liksom inget att flytta på mig för. Den senaste meningen skrev jag utan att titta på varken skärm eller tangentbort. Jag är grym.

____________________________

Vilken låt lyssnade du senast på?: Hey papa joe med någon artist jag inte vet namnet på.
Vad har du för betyg i svenska: VG.
Och engelska: VG.
Byter du underkläder varje dag: Ja.
Hur luktar du nu: Duschkräm.
Vilket tvprogram såg du på senast: Gossip Girl.
Internettips: http://maryfuckingpoppins.blogspot.se Jennys underbara blogg.
Sex just nu: Näe, inte precis just nu.
Pannkakor eller plättar: Pannkakor. Med drottningsylt och ost.
Brukar du gå på McDonalds?: Nej.
Vilket är ditt favorit-tevespel?: Jag tycker inte om tvspel..
Vad röstar du på?: Vänstern perhaps.
Vad tycker du är snyggt?: Johan.
Vem har likadan humor som du? Det finns en del faktiskt. Tack och lov!
Favoritfilmkaraktär: Alexander Perchov i Everything Is Illuminated.
Favoritkaraktär i bok: Jag har ingen speciell.
Favoritskiva: Something to write home about - Get Up Kids.
Random sak du undrar just nu: Undra vad det är för tvspel som Johan spelar just nu?
Senast lästa bok: Läser tre böcker just nu, de är: En halv gul sol, Hantering av odöda och Tusen strålande solar.
Vem fick du mail av senast: Mickis.
Vem fick du sms av senast: Mamma?
Vem ringde dig senast: Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0