Dåligt sikt.

Idag fick jag hem papper från Karolinska. Jag kan nu börja med min KBT-behandling online. Eller, jag har besvarat på x antal frågor och ska träffa en läkare först. Igen.. Men sen kan jag börja. Jag vet inte riktigt hur jag ställer mig inför det här. Det känns väldigt konstigt att jag ska fixa detta själv. Eller, jag får ju texter att läsa och övningar att göra varje vecka men, aah.. Jag hade verkligen velat gå på den där gruppterapin. Jävla läkare. Klantiga svin. Ja ja..

Och jag skulle ringa hudläkaren idag men, det tar emot. Jag sov tokdåligt inatt för jag låg och oroade mig, såklart. Sån är jag. Orolig för precis allting. Och nu kan jag inte ens ta upp telefonen och slå numret. Suck...

Jag går och lägger mig ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0