the Old and the New

10:24

Uuuuush, jag är så sjukt jävla förkyld! Kan inte andas genom någon näsborre, alltså måste jag andas genom munnen hela tiden så att det blir helt torrt och slemmigt och fy fan. Nässpray testade jag men det gör ont. Finns det någon härlig huskur för att bota en täppt näsa? Eller är det bara att stå ut?
Vaknade i natt av mitt påminnelsealarm. Då hade jag tydligen tänkt fel på datum för idag klockan 15:15 är det dags att gå till gynekologen. Fan, trodde det var på fredag. Och jag kan inte missa den här gången också. Så jag får surt trampa ner dit med min täppta näsa och sönderkliade fötter (myggbetten..). Men sen, sen ska jag gå förbi ICA och köpa choklad, och förbi apoteket och se ifall de har nåt bättre nässpray, som inte svider sönder hela näsan, och sen ska jag hem och lägga mig i sängen, kolla på Asterix och de 12 stordåden. Underbara filmer när man är hemma och är sjuk.

21:51

Gynbesöket gick bra, om än något obehagligt. Men det är det väl alltid när en totalt okänd människa ska in och gräva i ens underliv! Efter den utflykten blev jag tröttare än någonsin och har hamnat i något feberkoma-tillstånd.. Johan är på fotboll på Råsunda och eftersom jag inte kunde följa med så fick jag en påse med godsaker av världens bästa svärmor. En påse chips, en chokladkaka, en låda vindruvor och en stor Brämhults hallonjuice. Mmmm.. <3
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa min nya bok:



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0