Shop shop

Igår vart det löning. Jag var nog mest glad över det tror jag. Det har varit jävligt knapert de senaste veckorna. Så det firade jag med att köpa en grå kofta, en grå/turkos skjorta, ett par grå mjukisbrallor, två koppar med tillhörande fat, nytt PG's te och salt&vinäger-chips. Mmmm.. Ja, hårfärg och mat sen också. Och en tågbiljett till Helvetet som gäller idag. Jag vill inte! Har ingen lust alls att åka. Men jag vill inte stanna hemma ensam heller. Blööh.. Ja ja, det blir nog bra. Jag ser mest fram emot höstmarknaden.

Frukost:

_________________________

19:32

Nu har jag landat i Borås a.k.a Helvetet. Sitter hos morsan och dricka polsk ful-öl och väntar på att syrran ska sluta jobbet. Sisådär vid nio. Ska hänga med på en fest hos galna människor tydligen. Sedan möta upp Örnsch i stan och ta nån öl nånstans. Kan bli nice.
Pratade med Johan nyss. Han hade nästan fångat en stor jävla gädda. Men den slant.. Saknar honom.. Ush..
_________________________

23:29

Jag stannade hemma. Iklädd mina nya mjukisbyxor (jag och Johan är ett jävla Svensson-par, haha..) har jag legat i soffan och kollat på världens kanske bästa film, Full Metal Jacket och har ätit popcorn konstant i en timma. De är inte slut än. Långt ifrån slut. Mer än halva skålen är kvar. Det kanske säger lite om hur mycket mammas popcorn-maskin kan poppa. Drömmen!

Annars har jag ont i tungan eftersom jag så olyckigt råkade bita till i den när jag åt min ohyggligt goda macka från Subway tidigare idag. Oh, om det ändå fanns Subway i den här hålan. Jag får väl äta sushi imorrn istället. Det funkar.

Nu ska jag sova. Det är ju en dag imorgon också. Yeah.
(Och på söndag åker jag hem. 1: Jag orkar inte längta efter Johan mer än så. 2: Jag orkar inte saknar Johan mer än så.)

Kommentarer
Postat av: Olle

Subway ska faktiskt öppna i den här "hålan" så det så....

2008-09-27 @ 15:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0