Onda drömmar

12:29

Jag förstår inte varför jag då och då ska komma in i en dålig-dröm-period?! Igår natt drömde jag att Johan var otrogen med nån brud och totalignorerade mig när jag ifrågasatte varför och när och hur och vafaan..
Inatt drömde jag, inte att han var otrogen, men han sa att han ville vara det. Han pekade ut en blond tjej (ja just det, alla tjejer är blonda.. What the fuck?) och sa att henne hade han haft sex med jättemycket förut och hemskt gärna ville ha det igen, bara för att hon var så himla bra! Sedan försvann de båda iväg någonstans och jag vaknade med ett huggande känsla i hjärtat och en tår på väg ned på kinden..  Vad är det som händer? Jag litar på Johan. Okej att jag ibland kan vara svartsjuk men Johan är den första killen jag verkligen har litat på i hela mitt liv. Är det dags att köpa en drömfångare? Jag fatar ingenting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0