New Look

10:49

Ja nu har min blogg fått ett nytt ansikte. Ganska nöjd blev jag också. Men är inte klar än.. Har idéer kring en hemsida också men det får jag nog ta nästa gång jag är sjuk.
Och eftersom tristessen är så jävla påtaglig nu så tänkte jag lägga upp en sån här onödig grej:

Sammanfattning Sommaren 2008

- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för? Jag besökte Trädgården i STHLM, jag badade under röd flagg på Kreta, jag förlovade mig.. Bl.a..

- Dog någon som stod dig nära? Nej.

- Vilka länder besökte du? Grekland/Kreta.

- Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009? Mer värme?

- Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas? 25/7.

- Största misstaget? Att jag inte gick mer till Trädgården.

- Har du varit sjuk eller skadat dig? Nja, sjuk i huvudet kanske. Inga allvarliga skador.

- Bästa köpet? Mina skor!

- Vad spenderade du mest pengar på? Skor, resor, öl och mat.

- Gjorde någonting dig riktigt glad? Johan såklart. Alltid.

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008? Ingen speciell..

- Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Gladare. Definitivt gladare.

- Vad önskar du att du gjort mer? Solat mer innan jag åkte till Kreta..

- Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat, blööh..

- Hur tillbringade du midsommarafton? Dels i en lgh i Kristineberg och dels på en studsmatta i Vasaparken.

- Blev du kär i sommar? Om än möjligt mer kär!

- Förhållanden? Yeaaaah.

- Favoritprogram på tv? Hell's Kitchen.

- Bästa boken du läste i sommar? Att älska som en porrstjärna.

- Största musikaliska upptäckten? Noäe.

- Något du önskade och fick? Min man på riktigt.

- Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? Sommarlov? Den som vore så lycklig..

- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Mer sol.

- Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008? Uhm, olik från dag till dag.

- Vad fick dig att må bra? Resan till Kreta och till landet och till Borås.

- Vem saknade du? Örnsch och Sara och Olle och Mickis och Heidi..

- De bästa nya människorna du träffade? Träffade inga nya människor, inte som jag fastnade för iaf.

- Sommarens sötaste? Johan, alltid Johan dammit..

- Sommarens största kärlek? Johan och GT's.

- Sommarens besvikelse? Tiden går för fort nu när man är gammal.

- Sommarens bästa? Kreta, definitivt!

- Sommarens snällaste Min familj, mina vänner och Johans familj.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja, det fanns knappt tid för annat då vi hade fullt upp kring bröllopet men vilken underbar resa:D Camden får det bli nästa gång, I promisse!;) puss

2008-09-13 @ 10:15:05
URL: http://mickisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0