Kräft Trash

Jo men min helg blev allt annat än lugn.

I fredags blev det ett par GT's, ett par öl i goda vänners sällskap och Millencolin på Grönan. Fan va gamla de har blivit. Galet! Salongsberusad blev jag och det var väl inte direkt planerat. Dessutom på tom mage. Det kan ju förklara den onödiga bakfyllan dagen därpå.

Kusinen sov över och på morgonen kom min far hem till oss för att dumpa av alla mina prylar. Har saknat mina böcker, foton, skivor och diverse annat bös som man samlat på sig genom åren.
Vi drack kaffe och jag kände när jag satt där i soffan jämte farsan (som blivit jättegammal och nästan lite skrynklig) att jag saknar honom. Jättemycket. Han må vara ett jävla svin som inte kan stå upp för sig själv och säga till häxan han tyvärr är gift med att hon ska stila sig, men han är ändå min pappa för helvete.. Och jag vill att han ska vara en bra sådan. Men, ja. Ett men är alltid ett men. Och män är väl tydligen alltid män..

Efter det så åkte vi till Norrtälje, till Stekar-Strandhs landställe. Full bil med folk, mat, alkohol, sovsäckar och ett gott humör (förutom mitt då..) och blev det en ganska rolig resa!
När jag öppnade bildörren framme vid stugan attackerades jag av tiotusenmiljoner jävla, elaka, aggressiva mygg! Jag har aldrig i mina år sett så många mygg på samma ställe. Jag krämade in mig med myggolja och satt och kedjerökte i ett försök att få bort dem. Till slut gav jag upp och slog ihjäl dem istället. Ush..
Det blev livemusik i form av Knullad Med Kniv, som hade glömt baskagge-pedalen så det blev en mycket intressant spelning. Galet som utlovat dock, en riktigt härlig upplevelse.
Sen vart det mat, fotboll, alkohol, technodans, tråk-prat, kul-prat, en andra spelning (som var mer galen och innehöll mosh) och annat kul som borde vara med på en kräftskiva.

Jag däckade i bilen vid halv 2 eller halv 3? Whatever.. Schliten är jag i alla fall idag och jag längtar hem till badkaret.
Har köpt skumbad och på vägen hem idag ska jag stanna på H&M och köpa en ansiktsmask. Kanske även en ny korsordstidning. YEAH!

(Bilder från helgen finns som vanligt på http://stupidkid.bilddagboken.se)

13:08

Förresten så blev jag mycket upprörd i morse när jag gick in på aftonbladet.se och fick se största rubriken:
"NU STARTAR VI UPP WENDELA!"
Vafaaaan.. En jävla nättidning för kvinnor som de har döpt till Wendela. Tack för den. Jävla idioter. Låt mig ha mitt namn ifred.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0