Kärlek

Kärlek är att lära sin pojkvän att sy in sina byxor.
Jag älskar den här människan:




Annars har det varit en härlig söndag. Värdet kunde varit bättre om man ska klaga. Och Kimi kom bara på 9e plats i Formel1-loppet. Och Bajen torskade med 2-1... Men ändå, att åka till Skeppsholmen och gå runt på Östasiatiska Muséet var grymt. Snygga foton och fina lotusblommor i den annars icke så imponerande japanska trädgården..

Imorgon är det back to work som gäller. Och jag vet inte vad jag tycker om det. Jag är i och för sig sjukligt rastlös efter att legat i soffan hela veckan, så jag vill göra något! Men, jobba.. Njae.. Inget som lockar direkt kanske. Ska bli kul att träffa mitt gamla och galna skift i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0