I hurt myself today

A is for age: 26
B is for booze: öl. eller G&Ts..
C is for career: uhm, administratör.
D is for dessert: choklad. alltid.
E is for essential items to bring to a party: alkoholhaltiga drycker i flaska eller burk.
F is for favorite song at the moment: en jävligt bra låt med The Honeydrips.
G is for girlfriend: min bästa "flickvän" heter Sara.
H is for hometown: egentligen Borås men fan, nä, Stockholm!
I is for instruments you play: näe..
J is for jam or jelly you like:: jordgubb eller apelsin. utan skal.
K is for kids: nej nej nej!
L is for living arrangements: 2a i Bromma, sambo (underbart), husdjur i form av min älskade dator och fler och fler böcker.
M is for mom's name: Kerstin.
N is for name of your best friend(s): Sara. Och såklart min Johan..
O is for overnight hospital stays: när jag föddes?
P is for phobias: agorafobi, spindlar, mörker, döden.
Q is for quote you like: orka..
R is for relationship that lasted longest: 11 månader och typ 24 dagar.
S is for sexual position: määäh..
U is for unique trait: jag är faktiskt snäll på riktigt.
V is for vegetable you love: uhm, uuuhm.. vet inte!
W is for worst trait: blyg??
X is for x-rays you've had: hos tandläkaren blev det en del.
Y is for yummy food you make: lasagne. och paj. och annat.
Z is for zodiac sign: stenbock.

Kommentarer
Postat av: Sara

Aoooow. Jag är dubbad till både flickvän och bästa vän. Jag blir alldeles tårögd (och jag är inte ironisk - det kanske måste förtydligas eftersom jag är ironisk större delen av dagarna. Känslig är jag däremot i övermått)

<3

Puss

2008-09-03 @ 17:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0