Get it all out

Jag är trött, jag har ont i ögon och huvud och rygg och jag vill inte alls gå till jobbet idag. Men jag ska. Lugn, jag ska.
Igår hade vi en lång och ibland hetsig diskussion på jobbet. Vi rensade ut det mesta kan man väl säga. Irritationer som legat och grott någonstans i huvudet som inte längre ville vara ensamma där inne utan flög ut som pistolskott.
Jag vet inte vad jag ska säga om allting. Känner mig just nu bara apatisk när jag tänker på det. Kan nog sammanfatta det med att jag innerligt önskar att Proffice-Lena har något nytt jobb åt mig när jag ska dit på måndag.

Annars då flyttar min kusin upp idag! Yey! Han ska bo i Kransen, inte långt från mitt jobb, eller Muffinsfabriken heller för den delen.. Så jag hoppas att jag orkar träffa honom en liten stund efter jobbet.

På lördag ska jag till landet. Ska jag vara helt ärlig så känner jag nog mest för att ligga hemma, ta det lugnt och titta på film. Är inte det minsta festsugen, alls.. Men jag vill ju vara med Johan, så, det blir väl att jag följer med i alla fall..

Fick en kallelse från gyn i Bromma. Jag måste dit och ta såna där cellprover. Iiiiiiih, det är fucking scary! Har nog minsann hört hur det går till.. Bläääh.. Men det är väl bra antar jag. Men ush, vill inte!!


Kommentarer
Postat av: Candra

Det är helt ok att ta cellprov och jag vet. Det går snabbt och nästan smärtfritt :-)



Det kommer att gå jätte bra ska du se....

Kram till er

2008-09-05 @ 10:58:04
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0