Ett nytt liv

12:27

Jag fick kicken igår. Två veckors arbete sen får jag gå. Både från Nobel och ifrån Proffice. Jag trodde panikångest var något accepterat i samhället idag men jag hade fel. Och jag ska inte säga att jag gjort allt jag kan för att bli bra heller. Jag behöver en knuff i arslet eller någon slags hjälp med sådana grejer. Men jag sa aldrig till.. Jag får till en del skylla mig själv.
Två veckors arbete kvar. Inte en chans i helvetet att jag kommer sätta min fot där igen! Skulle du det, ifall ingen ville ha dig där?

Nu ser jag fram emot bättre tider. Nytt jobb, ett nytt liv. Ett lite mer hälsosammare liv. Var på gyn.mottagningen idag och de var tvugna att väga mig. Åh fy helvete.. Nu får det vara bra med sena middagar, godis och annan skit..
Only on saturdays. Eller söndagar. Vi får se..
______________

14:47

Och där fick städningen vänta lite. Den lite gnagande huvudvärken växte till att bli ett monster som med besked började banka mot min panna för en lite stund sedan.. Den fortsätter banka, och banka, och banka.. Jag orkar inte längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0