AC4 och huvudvärk

Det känns som att det var väldigt längesedan jag var bakfull. Men känslan är fortfarande densamma. En sprängande huvudvärk, en aningens illamående och en seghet som heter duga. Jag brukar alltid vara värst. Men trots att jag och Johan drack samma mängd alkohol igår så man han sämre än jag idag! Haha... Trist dock eftersom han är den ende i vårat förhållande som har körkort och jag är dödshungrig. Hoppas på att han piggnar till snart.

Det var i alla fall en trevlig afton igår. Var hemma hos Mattias på Söder, drack öl med lemonade i, spelade Guitar Hero och snackade skit. Efter det blev det Debaser och spelning med AC4. De var väl sådär.. Jag stod längst bak och såg ingenting för alla långa människor med jättehuvuden. Vi får väl se om de släpper något snart, så man kan få en bättre uppfattning då.

Lyssnar på Segertåget med Maskinen just nu. Den är sjukt grym och jag som egentligen inte alls tycker om skånska blir kär när jag hör "den där skånska killens" partier. Yeah..

Nej. Nu vill jag ha fetaostpaj och lantchips, damnit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0