två - noll

Jag tror faktiskt att Portugal kommer spöa Sveriges bleka trupp i morgondagens möte på Råsunda. I alla fall så hoppas jag det. Och även om jag inte håller på Sverige och stöttar dem så hoppas jag att Petter Andersson får chansen att spela och visa upp att han är en av Sveriges allra bästa spelare. Jao..
Sen kan media dra åt helvete. Det här är bara pinsam journalistik:

http://sport.msn.se/news/1930815/sveriges_hopp_-_snygga_brudar
_______________________

Annars är jag inte på topp idag. Någon sitter i huvudet med stora hammaren och bankar, benen känns som överkokt spagetti och magen kurrar hela tiden. På svenska: jag är bakfull.
Jag och JohanL var ute igår igen, jag gillar sunkhaken på Fridhemsplan. Fast lite farligt då ölen bara kostar 30:-
Det blev en mindre än förra veckan dock och det var väl lika bra.

Nu ska jag spana klart sista halvan av Hem till Gården, sen Oskyldigt dömd som Johan spelade in åt mig igår. Sweetie.. Ush vad jag saknar honom idag. Hoppas tiden går snabbt fram till fyra..
_______________________

Ok. Jag måste ha ett jobb. Så att jag kan spara ihop till:

http://www.blocket.se/vi/18504173.htm?ca=11_s
_______________________

22:28

Då är den här dagen snart slut. Härligt.
Johan kom hem till slut och var sitt vanliga trötta jag. Han gick och lade sig för en timma sedan. Känns lite trist att sitta uppe utan honom, men jag är inte jättetrött. Så jag kikar på restauranger som kan vara värda att besöka imorgon kväll. Hittade ett tapas-ställe som verkar pepp! Jag är väl en av få som inte har ätit tapas än..

Nu blir det dålig film på 6an och mina sista droppar Pepsi.
So long...

Kommentarer
Postat av: JennyS

Det finns ett tapas-ställe på kunngsholmen som är KUNGLIGT! Caliente heter det. Kolla upp..:D

2008-10-10 @ 08:54:26
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0