Sex och staden.

Dagen började inte alls särskilt kul när jag sa hej då till Johan som ska vara borta till söndag eftermiddag.. Fiskeresa till Åland minsann. Fick ett mms innan, en bild på Freddie som hade blod i halva ansiktet efter att en krok fastnat i ögonbrynet. Fy fan, det kunde ju varit ögat. Farligt med fiske..
Efter frukost och Hem Till Gården åkte jag till Vällingby för att lämna tillbaks en ful kjol och efter besök i ett gäng affärer åkte jag hem med en rea-klänning från H&M. Den är svart med blommor på och hur söt som helst. Jag gillar't! En kasse öl blev det också och väl hemma i Abrahamsberg igen så bestämde jag mig för att hyra film och köpa chips. Så eftersom jag bara sett Sex & the City-filmen på taskig kvalitet på datorn så fick det bli den. Peppen!
Nu kollar jag Beverly Hills efter det Ensam Mamma Söker, efter det Idol sen blir det film. En riktig tönt-kväll för min del. Man får passa på när karln är borta, hehe..
Fast jag saknar honom sjukligt mycket och det ska bli riktigt hemskt att somna i den stora sängen utan honom i två nätter. Ush ush..



Älskar dig SÅÅ mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0