I've had the time of my life.

Det är lördag, det är den 25 oktober och idag har jag och Johan varit tillsammans i 11 månader!
Jag ska inte säga 'det trodde jag aldrig' för jag har aldrig tvekat över att det skulle hålla såhär länge. Nja, nu är väl 11 månader inte så jävla länge, men för mig! Mitt längsta förhållande varade i 11 månader och ungefär 20+ dagar..

Det har definitivt varit de 11 bästa månaderna i mitt liv, de senaste året har varit underbart, galet, roligt, spännande, fint.. Jag älskar Johan och Johan älskar mig. Kan det bli bättre?
______________________

Just nu spanar jag fotboll. Everton - Man Utd. Jag litar på vinst för det sistnämnda laget och jag ska strax gå ut på balkongen, ta en cigg och öppna dagens första öl. Kan iofs bara dricka en öl för de resterande fyra ska jag ta med till Bea ikväll och dem ska vi dela på. Eftersom vi båda är för slöa för att ta oss till Systemet... Suck..

Så, vinst för United, fest ikväll, solen kikade fram precis.. Det blir nog bra..
______________________

Här får ni bildbeviset på att Freddie fick krog i ögonbrynet och näsan. Stackarn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0