Insomnia.

Klockan är just nu 07:45, det är med andra ord ganska tidigt, i alla fall för mig som är arbetslös och som skulle kunna ligga och sova hur länge som helst. Bara det att jag inte kan sova. Och det har pågått sedan i söndags.. Det tog mig närmare 3 timmar att somna i natt efter att jag gått och lagt mig. Tyckte Johan var överallt fastän han bara låg och kramade mig som han brukar göra. Den nyfödda ungjäveln på andra sidan väggen skrek i tid och otid. Madrassen kändes ena sekunden för hård och andra för mjuk. Bilarna utanför kändes som att de körde genom rummet. Har vissa minnen av en dröm jag hade, så något måste jag ha sovit. Men det kan ändå inte varit mer än 2-3 timmar. Så nu testar jag att gå upp tidigt, ska vika tvätt, städa lite, sen eventuellt träffa Micke och ta en fika. Så hoppas jag på att vara dödstrött ikväll så jag äntligen kan få sova normalt!

Igår kväll gick jag ner till Marsha för att dricka te, äta kakor och spela TP. Och det var precis vad vi gjorde. Bara det att jag är sjukligt kass i sällskapsspel. Ush! Men det var roligt ändå och jag hade en schysst kväll. Känns fortfarande lite tokigt att göra saker och träffa människor utan att Johan är med. Men det är väl en vanesak. Nu har jag i alla fall träffat en bra brud som har snälla och roliga tjejkompisar. Och har jag tur så får jag kanske vara med på ytterligare en tjejkväll..
______________________

08:41

Nu har jag skummat igenom de mest besökta bloggarna på www.blogg.se och kan lätt konstatera att ingen av dem var för mig. Modebloggar står mig upp i halsen, fy fan vad tråkiga de är! Nu påstår jag ej att min blogg skulle vara så himla intressant. Jag har inget jättespännande liv. Men jag skriver i alla fall inte som en 14åring. "Typ, ba, kjamizz, mäh hallååå".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0