I manage!

Min favoritreklam kommer nog aldrig att visas igen. Den för Coca Cola Zero där en dumpad kille tvingas möta sitt ex i en affär, sen tar han en klunk av drickan och en het brud kommer fram och sen lyfts dem upp ur taket med hjälp av en helikopter. Det roliga i allt det dåliga är hans svar på exets fråga: I manage! Jag vet inte varför jag tycker att det är så roligt. Jag måste ha blivit tappad i golvet när jag var liten.

Idag är det fredag. Yey! Har inget att göra direkt. Förutom att jag nu efter Hem Till Gården ska städa lite då Johans kompis antagligen ska sova på soffan.. Funderar på att dra iväg till Solna C och köpa synål och tråd. Ska börja med korsstygnskonsten nämligen och min nål har gått sönder.. Sen måste jag köpa en kort att skicka till min far som fyller år i morgon. Det är mycket nu, hehe..

Och imorgon ska vi till Uppsala för att fira Johans pappas födelsedag. Ska bli trevligt!
_____________________________

Fy fan vilket jävla höstväder. Snart minusgrader, regn, blåst..
Men, vill man vara pysslig och även skicka födelsedagskort till farsan så får man väl stå ut.
Hej vinterjacka och raggsockar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0