Helvetesbakfylla.

Seriöst så jävla sjukt dåligt jag mår idag! Men jag hade väldans kul igår. Försöker att tänka på det när det känns som att magen ska implodera och hjärnan verkar checka ut.
Mötte Jonas hemma hos hans vän på Söder, drack två öl jag köpte på Systemet. Efter det var det dags att gå, mötte Robert utanför porten och vi gick till en närliggande pub. Där drack jag en öl. Tog sen bussen till Gullmars för att gå mot Söderstadion och kolla fotboll! Kära Bajen vann med 2-1 och under matchens gång drack jag 2 folköl..
Efter matchen bestämde jag mig för att gå med Jonas till en skotsk pub i Gamla Stan och kolla ännu mer fotboll. Där drack jag en stor stark och senare en Strongbow. Mm, fan va gott det är. Hade nästan glömt det..
Och efter bra resultat i fotbollen (3-0? till Celtic och 4-4 i Arsenal - Tottenham-matchen, YEAH!) så försökte vi ta oss in på Baba på Mariatorget, men med bara 18åringar framför oss i den långa kön bestämde vi oss för att gå till Southside istället, där det blev ytterligare en Strongbow. Puh... Lot's of alcohol.
Efter det fick det vara bra, Jonas försvann runt hörnet i dimman och jag väntade i 3 minuter på bussen. Fick sen lite smått panik för jag visste inte vart bussen gick eller hur jag skulle byta för att komma hem till Abrahamsberg så jag gick ut i gatan och stannade en taxi. Kändes lite som i en film faktiskt. Kom hem till slut, gick och lade mig men det tog inte lång tid innan jag fick gå upp och spy lite. Mycket, mycket längesedan jag mådde så dåligt av att dricka alkohol. Shit..

Nu vill jag mest bara ligga och smått avlida i soffan. Och ja. Det var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0