Ett helt år!

Yes. Det är den 10 oktober idag och det betyder att jag bott i den här underbara staden i ett helt år! Och vilket år det har varit.. Jag har nog aldrig trivts så bra någonstans så som jag trivs i Stockholm.. Staden, lägenheten, pojkvännen, allt är perfekt!
Well, förutom att jag inte har ett jobb just nu. Funderar på att börja plugga. Behöver ju matte A (ja, jag är kass) och lite annat. Så varför inte? Surt dock att leva på CSN igen, men, om en utbildning kan leda vidare till ett bra jobb så kanske det är värt det.. Vi får se. Just nu är jag lite förvirrad på den fronten.

Skönt med fredag. Vi får väl se vart det bär av ikväll. Eller om min kära, hårt arbetande karl är för trött. Man vet aldrig....

Bilder jag tog förra året, när jag bodde på Åsögatan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0