Ett år och en dag, och 14 - 8..

Det blev en middag ute igår i alla fall. Det blev dock inte tapas, inte heller grekiskt som jag bokade bord för. Det blev helt enkelt käk och god öl på Bishop Arms. Lugnt och stillsamt i underbar brittisk miljö. Perfekt. Min andra hälft var sjuk och hade ont i halsen delux men offrade sig för min skull. Kan man ha en finare pojkvän? Så eftersom han gjorde det för mig så låter jag honom sova hur länge som helst idag. Får väl väcka honom i tid till matchen senare. Drömde förresten om det. Att Portugal spöade Sverige med 14 mål mot 8. Hahaha...
England spelar idag också. Mot Kazakstan. Om inte England vinner så ska jag äta upp min högra, vita sko.


<3 <3 <3
________________________________

13:35

Johan sover fortfarande. Jag undrar hur länge han kan sova.. Antagligen hela dagen om han inte blir störd. Jag har varit likadan. Jag minns när jag bodde själv i Borås, lade mig mellan ett och två på nätterna och kunde sova till fyra-tiden dagen efter om inget väckte mig. Tokigt. Nja, han får en timma till. Sen vill jag ha sällskap.
Jag är väldigt sällskapssjuk tror jag. Det är skönt att vara ensam, ibland. Men efter några timmar blir det också tråkigt. Så därför är jag ganska nervös, eller, inte nervös.. Mer att jag fasar för att vara ensam nästnästa helg och helgen efter det, då Johan ska iväg på först en fiskeresa till Åland och sen på en festhelg i Uppsala.
Jag får väl muta mina vänner att komma upp och roa mig. Eftersom pengarna inte direkt rullar in.. Och på måndag kommer jag spendera mina sista ören på min tatuering! Woooohoo! Äntligen. Det kommer inte bli stort. Men jag vill bara känna nålarna mot huden igen. Mmmm... Njutsam smärta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0