Back to the 90's..

Sitter i fåtöljen som jag dragit fram till bordet där datorn står. Den är skön att sitta i när man inte orkar släpa datorn till sängen eller soffan. TV4FILM visar Bodyguard, till min fåniga förtjusning. Jag gillade den filmen när den kom ut någon gång tidigt 90-tal. Och har väl inte sett den sedan kanske dess. En seg saga med en seg Kevin Costner, en nykter Whitney Houston och ett soundtrack man kan dö för. Eller inte. Jag gillar helt enkelt sån skit. Romantisk skit, that is..

Idag har jag bara suttit inne, bakfull som attans. Det blev ganska mycket öl med Johan L. igår på Fridhemsplan.. Men det var trevligt. Jag gillar att grabben håller på att växa upp. Det är på tiden.

När Johan kom hem i eftermiddags gav han mig ett kuvert som innehöll ett jättefint kort samt 500:- ifrån hans morföräldrar. Det var ett grattis till vår förlovning och jag fick en tår i ögat. Vilka underbart snälla människor! Jag har inte bara funnit världens allra bästa människa att leva med, jag fick hans underbara släkt på köpet. Jag är helnöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0