Vecka 46.

Jag undrar ifall någon läser den här bloggen, som inte är en av mina närmare vänner.. Bara för att jag inte enligt statistiken är en av de mest lästa bloggarna eller mest besökta så känns det ibland som att det jag skriver bara försvinner ut någonstans där ingen kan hitta det. Helt galet, jag vet. Jag får ju kommentarer, ibland. Så jag vet att någon i alla fall läser.
För några år sedan när jag bodde i Linköping med min dåvarande pojkvän så skrev jag dagbok på helgon.net. Något som gjorde mitt ex ganska arg då jag var väldigt självutlämnande. Alltså, jag skrev inget om vårat privatliv, men eftersom jag var arg/ledsen/bitter under större delen av vårat förhållande så lät jag min ilska gå ut över andra. Och det tyckte exet inte var så bra. Så han köpte mig en riktig dagbok. Det funkade ett tag. Men jag kände att, skriver jag i den här boken, då är det bara jag som läser det och kanske någon efter min död, jag ville ju att det jag skrev skulle synas, läsas av många andra.
Well..
Nu när jag skummat igenom hela min blogg så blir jag ledsen på mig själv för att jag är så mesig. Jag skriver bara om mig mig mig och hur min dag varit. Och oftast är det väl inte särskilt intressant. "Jag var i stan idag, det regnade. Sen tog jag en öl" blablablaaa.. Nej det är inte alls intressant. Jag har tappat min förmåga att kunna skriva om mig själv, mitt liv och allt annat på ett levande, roligt och ibland bittert sätt..
Det ska bli ändring på det nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0