the notorious wendy lee.

Kollar på film i väntan på reprisen av Oskyldigt Dömd som börjar om 30 minuter. Filmen heter The Notorious Bettie Page och ja, den handlar om hennes liv. Världens snyggaste modell någonsin, kommer aldrig finnas någon snyggare heller. Kurvor för fan, kurvor!

Annars.. Var vi i stan hela dagen igår. Johan fick kortare hår klockan ett och efter det vandrade vi runt, bort till Gamla Stan för någon slags utförsäljning. Det enda som var av intresse var ett par silvriga trosor. Men när skulle jag få användning av dem? Vet inte alls. Så de fick ligga kvar i lådan. Kanske hamnar de i någon Lidingö-tants byrålåda någon dag.
Sen skulle vi ju käka middag någonstans, fira ett år sådär.. Det slutade med att vi hamnade på Carmen. Jag är inte så brydd. Menar, jag känner mig bara dum och malplacerad på ett fancy ställe. Så varför inte njuta av min mans sällskap på ett ställe vi båda trivs på och som dessutom har billig öl? Och man ska inte underskatta Carmen. Det känns lite som Cheers när man kliver in där. Josef känner alltid igen en och man ser alltid någon man känner. Och igår tog nog priset. Träffade Sara, en gammal väl från Borås och jag har väl inte sett henne på flera, flera år! Det var kul att se att hon lever och har hälsan. Förhoppningsvis..
Efter käk och två öl drog vi vidare till Söderbiljarden och lirade biljard i en timme. Johan vann såklart hela tiden men så jävla dålig är jag inte. Förhoppningsvis hinner jag öva lite till så jag kan vinna över Phillippe när han kommer upp igen, haha!
Och efter biljarden åkte vi till Hägerstensåsen, köpte två folköl var och hängde hemma hos Rickard och Rebecka ett tag, tills vi båda fick huvudvärken från helvetet och tog en taxi hem.

Idag har vi haft Johan Michel på besök. Det blev pizza och massa fotboll. Min tandvärk har inte gått över, den har tvärtom förvärrats. Ont i huvudet konstant och Alvedon 2 x 500mg funkar inte längre heller. Hoppas måndag och tisdag går över snabbt.

Tänkte dokumentera hela våran lördag med bilder. Men det enda foto jag tog var detta på Johan på ett öde Carmen. Ja vi kom dit först av alla.. Totalt öde. Läskigt var det..

Kommentarer
Postat av: heidi

ta två alvedon 500mg och en ipren 400mg. det sa läkaren till mig att ta efter operationen, funkar bättre än nåt annat, så länge man inte har receptutskrivet morfin eller nåt annat starkt som får värken att ge sig.. :)

2008-12-01 @ 21:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0