T G I F.

Yes mina vänner, det är fredag. Ännu en arbetsvecka av 2008 har gått förbi. För mig har veckan dock bestått mest av tristess och irritation plus en mindre dos ångest. Men när jag slog upp de tunga ögonlocken i morse och jag insåg att det var fredag så fick jag genast ett leende på läpparna. Som direkt följdes av en sur min då jag kände slemmet i munnen, halsen och upp i näsan. Förkyld. Japp. Tack för den.

Jag tackade nej till filmkväll med Marsha för 1: jag vill inte smitta ner henne och 2: jag känner mig otroligt ofräsch och inte alls särskilt rolig när jag är förkyld. Vem gör det?
Dock tänkte jag tvinga mig ut med Johan senare till Myrorna (hoppas på Sumpan, närmast..) för att kolla på kläder tills imorgon. Det är rockfest i Spånga. Jag tror det är Freddies familj som ordnar det och alla (nästan alla) klär ut sig till olika rock chicks och rock dudes.. Förra året fick jag se en bild på Freddie, Theodor och Anders och ja, det såg ut som att de klädde sig så varje dag. Sjukt kul. Vi får väl se vad jag hittar på. Roligast ska nog bli att se Johan utklädd. Han ska ha läderkeps med inbyggt långt hår och nån slags skinnjacka. Kanske lösmustasch. Läderbög med andra ord, haha..

Nej. Nu ska jag köra en go film. Kanske blir det Can't Buy Me Love? Det var längesedan..

Patrick Dempsey som ung. Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0