Spencer must die.

Jag har "a thing for" dokusåpor. Särskilt en och den heter the Hills. Ingen vet om det är på riktigt eller om det är uppgjort men det struntar jag i.

Gårdagens match, Bajen - Malmö slutade olyckligt, dvs förlust för Bajen.. Skräp. Sälj David Johansson och köp en riktigt bra målvakt, eller nåt. Trött på alla "lätta" mål och alla felpassningar.. Skärpning Bajen!

Annars var det väldigt roligt. Att stå i klacken och vråla ramsor är sjukt kul! Det ger en härlig adrenalinkick och jag tror jag fick lite för mycket av det eftersom en panikångestattack dök upp och pga den tappade jag 5 minuter av matchen eftersom jag var tvungen att tänka på andning och att inte svimma ihop i en hög.. Fy fan..

Idag är det tisdag. 4 dagar kvar till helg. Vet inte vad som händer i helgen men ändå, jag får umgås mer med Johan. Och det är alltid bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0