So what..

Ja och vad är nytt såhär på en alldeles sprillans ny och underbart tråkig måndag?
Ny design på bloggen som jag inte alls är nöjd med utan har så länge tills jag kommit på något bättre. Eller tills mitt hår har behandlats några gånger med silvershampo så jag kan ta ett fungerande självporträtt. Jag är inte alls bekväm som blondin längre. Hur klarade jag av det senast? Shit.. Det känns som att det är ett nytt jag. En ny Vendela, och denna nya kvinna måste träna, hon måste skaffa sig ett jobb som ger pengar, hon måste skärpa sig helt enkelt!

Jamen i alla fall så var rockfesten i lördags alldeles jättetrevlig! God mat, hyfsad musik (fast coverbandet var en total katastrof!! Jag avskyr coverband och det här var droppen), trevligt folk (gammal som ung) och jag fick till och med upp Johan på dansgolvet. Slow dancing såklart. Här blev det varken twist eller bara vanlig röra-på-sig-lite-i-hörnet-dans.
Det var en schysst kväll. Jag frågade tydligen min svärmor ifall vi kunde fira min födelsedag hemma hos dem. Ha någon slags fest där. Shit, jag kanske har blivit vuxen på riktigt. Så, alla som vill komma upp/komma dit (Vällingby/Nälsta) helgen innan den 12e januari och gå på skön fest, säg till NU!

Bjuder på en bild (finns fler att se på facebook och på stupidkid.bilddagboken.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0