Lill-lördag.

Idag vaknade jag 12:11. Hade satt klockan på 09:00 men tydligen hade jag stängt av alarmet istället för att trycka på snooze. Damnit. Jag tycker inte om att sova sådär länge nu för tiden. Det känns onödigt på nåt sätt. I och för sig så har jag ju faktiskt inget att göra men nej, det känns inte okej ändå.

Ska dricka öl lite senare med Bea på Carmen. Längesen jag var där nu, ska bli nice. Så kan Johan göra det som han skulle göra, pallar inte att sitta hemma och bara vänta då. Det har jag alldeles för dåliga erfarenheter av. Det gör lite ont i hjärtat men jag vet ju innerst inne att det inte är något. Alla dåliga känslor och minnen sitter bara för djupt rotat i hjärna och hjärta.
Det tar väl ett tag för det att försvinna helt.

Ush klockan är två och jag känner mig nyvaken. Fy fan. Nej, nu ska jag ta en cigg, en dusch och sen eventuellt laga mat. Eller så köper jag en korv/bröd på Grillen och fixar lyxmat imorgon istället. Yeah, det får nog bli så.

Fantastiskt ljus ute, typ i måndags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0