It's party time duuudes!

Här sitter jag tjugo i ett på natten, med gult hår och snor som inte längre vill vistas i min näsa.
Jag fick ett infall och köpte tre förpackningar blekmedel och har hittills hällt i två av dem. Det är gult nu. Jag ser inte klok ut men imorrn hoppas jag på bättring efter en låda med ljus askblond. Vi får väl se. Blir det katastrof kan jag ju gå på rockfesten och säga att jag är så white trash det kan bli.

Jag har ont i ryggen nu. Nog bäst jag går och lägger mig. Men först, en liter nässpray!

Kommentarer
Postat av: Michaela

yeeey vilken fin sida du gjort:) Helgen var bra och äntligen har jag älsklingen i min famn igen:D



Såg bilder på er på facebook, fan va grymma ni var;)



Hoppas du inte var allt fööör bakis igår?! Hehe..det var jag:P



krami

2008-11-17 @ 13:40:15
URL: http://mickisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0