Inga konstigheter

Det är måndag. Och det enda man har att se fram emot på måndagar är Färjan kl. 20:00, eller att måndagen tar slut så det blir tisdag och man kan bli sig själv igen.
Det är full snöstorm ute. Jag blir pepp på att gå ut med kameran men tänker till igen och väntar nog tills vinden har lugnat sig. Kan ju inte ens gå ut på balkongen och röka utan att riskera snö i näsan, under jackan, in i lägenheten och till slut släcker den ciggen.. Men det är fortfarande fint med snö. Fantastiskt.

Igår startade jag mitt Top Model-maraton. Säsong 11, ska börja glo på avsnitt 8 snart. Det är ett värdelös program, men det går snabbt att skumma igenom när man bara vill se själva fotosessionen och sen resultatet. Intrigerna och skitsnacket har jag inte mycket för.
______________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0