HOTW



I natt drömde jag om uppochnedvända kors. Det var märkligt. Sen hittade jag den här bilden som jag tog på Mike efter en Hour Of The Wolf-spelning i Motala. Jag gillar den faktiskt.
____________________

Har precis slökollat det sista avsnittet av A shot at love med Tila Tequila 2. Och den hon väljer i slutet vill inte ha henne. Bu-fucking-hu, det är såå synd om Tila.. Stackars lilla perfekta rika tjej.. Äh, gå ut på krogen istället, så hittar du nog nån.
(Och ja, jag skulle skrivit såhär även om jag var singel)

Tog en promenad i stan idag. Köpte te på English Shop, såklart, sen gick jag från Medis, via Gamla Stan (upp och ner för backar och runt runt) bort till Hötorget där min skoskav tog över helt och hållet, fick ta bussen till Fridhemsplan och sen vidare till dödsbacken i Abrahamsberg. Silvershampo är nu inköpt. Har inte testat det än, får bli premiär imorgon.. Har ingen aning om efter hur många gånger det börjar verka men ja ja..
Före:


Kommentarer
Postat av: mars

du är så jävla snygg i blont hår!

2008-11-28 @ 15:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0