H.O.C.K.E.Y

Jomen, jag var på en ishockeymatch igår, mellan Bajen Fans och Blabla Camelen.. Jag tror vi vann, gick hem efter första perioden för att se sista halvlek av fotbollsmatchen, som Man Utd snörpligt nästan torskade. 1-1 blev det..

Innan hockeyn träffade jag de gamla boysen på stan, Micke och Philippe. Jag kom dit trots yrsel och kallsvettningar! Yey! De käkade på falafelkungen, sen drack vi te och kaffe på Odengatan. När Carro slöt upp bestämde vi oss för att lira biljard på Söder. Det var riktigt roligt trots att jag får sjuk prestationsångest av sällskapsspel, spelar ingen roll vilket. Drack ett par öl innan jag skyndade till Stora Mossen för att träffa Jonas och Stiffe. Halsade en 3/4 öl och började den långa vandringen upp till ishallen. Och resten vet ni.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0