Ett underbart år.

Idag är det den 25 november, jag och Johan har varit tillsammans i ett helt år och i och med det så blir detta mitt längsta förhållande jag någonsin haft. Jag är 26, snart 27 för fan, och har inte haft något längre förhållande än 11 månader och typ 20 dagar. Är det tragiskt kanske? Jag vet inte, men med tanke på alla nötter man har träffat så är det inte så konstigt i alla fall!
Nu har jag i alla fall hittat helt rätt. Och om detta mot all förmodan inte skulle funka, ja då ska jag fan leva som singel resten av mitt liv. Kommer inte hitta en bättre pojkvän än Johan. Så är det bara.

Detta hängde på hallspegeln när jag klev upp idag:

Kommentarer
Postat av: heidi

åh!! så fint!!!

grattis på årsdagen, ni är perfekta ihop! :D

2008-11-25 @ 11:09:11
Postat av: Michaela

Faan va gulligt:D Happy for you babay!! puss

2008-11-25 @ 17:33:28
URL: http://mickisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0