Ett herrans liv

Nu har jag bytt design. Är mer nöjd nu. Yes.

Fick ett sms från mitt brittiska ex idag. Det stod: "Still getting letters! They say they are taking legal actions now!"
Jaha, men vad kul tänkte jag. Fast nej, det gjorde jag inte. Jag började gråta, rakt ner på min nygjorda ost och tomatmacka. Vafan, hade inte CSN sagt till Intrum i England? Ringde pappa mellan två gråtattacker och bad honom ringa till Intrum och fråga. Innan han hann ringa tillbaks var jag halvvägs ner på golvet i en ångestattack. Sen ringde han och sa att ärendet var avslutat igår och Marc hann få ett sista brev som skickat ut förra veckan. Puh.. Så nu ska jag få ett bekräftelsebrev på att allt är klart så hör aset av sig igen så får han spö.
__________

Igår bestämde jag mig för att idag, skulle jag åka in till stan och köpa nytt te.
Vaknade idag till ett lugn. Det blåste lite ute bara, men annars var det torrt och ett behagligt ljus strimmade in mellan persiennerna. Jag gick upp, satte på datorn och hann logga in på Facebook sen var det kört. Utanför blev det storm, regn, blåst, snö.. Allt på en gång. Så nej, jag tar på mig mina raggsockar, gör annat te, tänder värmeljus och tittar på en film istället. Suck..
__________

Förresten så vore det fint med lite snö, så det blev ljusare ute. Nu är det bedrövligt..
Se så vackert! Viskadalen (utanför Borås) -07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0