Elaka drömmar

I natt drömde jag att Johan lämnade mig. Att han bara stack utan att säga något. Han skulle ta ut pengar i automaten och jag gick kanske tio meter bakom honom. När jag stannade för att leta efter mobilen i min jättestora väska så stack han, för när jag tittade upp fanns han inte någonstans. I min mobil hade hans namn bytts från Ågren till Ågrell och numret jag ringde fanns inte. Han fanns heller inte kvar någonstans på internet. Jag vaknade utav att jag skrek och grät, täcket låg på golvet och lakanet var en röra. Fy fan vad jag hatar sådana drömmar. Varför drömmer jag dem?? Det händer ganska ofta..

Älskar ju dig, mitt hjärta.. Försvinn inte sådär..

Kommentarer
Postat av: Michaela

Brukade också drömma mycket sådan innan. Nästan varje natt faktiskt, men numera kommer de inte så ofta. När drömmarna dock kommer, så sitter den obehagskänslan i heeela långa dagen:( så jag vet hur du känner...därför får du en kram av mig:D

2008-11-20 @ 23:03:15
URL: http://mickisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0