Dagen efter..

Torr i munnen, en småbankande huvudvärk, spagettiben, ont i revbenen.. Det är dagen efter jag drack 4 öl. Hur kan 4 ynkliga små öl få mig att känna såhär? Jag gick ju till och med hem vid 21 redan! Det är galet och det måste vara något fel på mig.

Det var ändå en trevlig kväll igår. Jag behövde häva ur mig en del dumheter som flyger runt i mitt huvud till någon annan som inte är min kärlek. Dumheter som inte har försvunnit, de har nog mot all förmodan förvärrats. Och jag gillar det inte.

Har precis läst en av mina vänners pågående novell. Det är bra. Det blir bättre och bättre ju mer jag läser. Hon har talang, hon är duktig, hon kan. Hon kanske flyr landet snart igen och jag önskar för hennes skull att det blir så. Hon är värd mer än vad Sveriges Köpenhamn har att erbjuda. Absolut.


Jag måste gå på mer fotopromenader..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0