Aj aj aj..

Det är onsdag, om jag minns rätt. Byggarbeterna är fortfarande inte klara med det andra hyreshuset bredvid oss. Helt sanslöst.. Och de låter, hela tiden. Som att det inte vore nog med en bultande tandvärk, det går upp i huvudet av allt grävskopeljud också. Försvinn!

Inatt fick jag en ångestattack i sömnen. Haha, men jaa, inte ens då kan jag slippa skiten. Jag drömde att jag skulle åka någonstan och var jättepeppad, men när jag skulle köpa biljetten så var jag pank. Och det stämmer ju också. Eller, helt pank är jag inte. De få slantar jag har måste gå till julklappar.
I alla fall, min dröm. Jomen det kanske inte var så farligt men jag vaknade i alla fall utav att jag var helt kallsvettig och hade svårt för att andas. Johan låg och höll och mig och snarkade mig i örat och jag minns att jag knuffade iväg honom, hoppas jag inte var hårdhänt.. Stackarn..

Jag mår bara sjukt dåligt just nu för jag vet inte hur allt ska gå ihop!
Jag har räkningar som måste betalas, resor som måste köpas, ett liv som måste levas, en tand som måste dras ut, en far som tycker jag fått tillräckligt med pengar, en mor som är fattig. Kuken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0