Vad gör man nu?

Sitter på jobbet och lyssnar på P4. Ja. Jag lyssnar på P4.. Det är nämligen så att i soliga Stockholm spelas det allsvensk fotboll på Söderstadion just men jag sitter fast i en kontorslokal i Västberga, en bit ifrån.. Går jag några meter till andra sidan av byggnaden så ser jag Globen och ja, det är ju där borta som Söderstadion ligger. Det är sista matchen mot Gefle innan EM-uppehållet. Och med Premier Leauges sköna avslut igår så kom jag precis på att, hey, vad fan ska jag göra nu? Inget Hammarby som spelar, inget Manchester United.. Och eftersom England inte är med i EM i år så är ju det knappast intressant. Visst tänker jag kolla så mycket som möjligt på EM men, det blir ju inte samma sak. Får väl heja på mitt andra bästa lag, Portugal.. Eller Frankrike, som är mitt tredje.

Annars så blir jag sambo snart. Vilket ska bli sjukt kul! Jag frågade Johan idag och han svarade "självklart". Det har tydligen varit på tapeten innan men jag är visst rätt trög och osäker. Men nu känns allt tokbra! Det är ju lika bra liksom. Har ju inte sovit hemma, eller ens vistats i lägenheten i Solna, på en månad, eller till och med mer..

Hittills 0-1 till Bajen. Jag hatar jäfla Gefle. Det är soligt men kallt utomhus. Det finns typ ingenting att göra på jobbet. Jag har mensvärk. Men livet är fan bra ändå!

(Just det, kusinen var ju uppe i helgen. Och aj vad roligt vi hade! Hoppas på att han tar sitt förnuft till fånga och flyttar upp inom en snar framtid! Yey!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0