Sallad och schlager

Igår var det tydligen dags. Charlotte Perellis delfinal i schlagerhysterin. Och det gick väl bra? Inga konstigheter. Snygga ben igen. Sjöng inte falskt. Synd bara att hon ser ut som en man och den där grejen med att börja i svartvitt var en jävla flopp. Såg helt kackigt ut faktiskt. Sen att ukraina (?) hade en dam i nästan samma fordral som gjorde jobbet mycket hetare än vår Charlotte kan ju inte gjort saken mycket bättre. Nu vet jag ju iofs inte vem som gick vidare. Men jag bryr mig faktiskt inte. Jag tänkte bara säga att igår åt vi sallad och tittade på några av låtarna i schlagerhysterin.

Idag vaknade jag först av att Johans mobilalarm lät. Fick då en massa pussar och kramar och det finns nog inte bättre sätt att vakna på. Mmmm..
Sen somnade jag om efter han stängt ytterdörren och vaknade senare av att min mor ringde. Hon hade tydligen sett mitt mail från igår där jag berättade om min onda rygg osv. Hon ansåg att jag kanske har kvar inflammationen och kanske borde gå till vårdcentralen den här gången först och be om tabletter. Ja. Det verkade som en bra idé.
Så 14:20 it is. Och får jag inga tabletter så river jag skiten.
______________

Natascha Peyre har opererat ut sina silikoninlägg. Grattis världen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0