Bastubögar och SingStarfjollor

Det är söndag. Det är Hammarby - ICA Göteborg. Beerfest är nedladdad och väntar på att få visas för två trötta as. Helgen är snart över men det gör inte så mycket. Ska bli skönt att komma tillbaks till jobbet. Herregud, jomen ja. Det ska det. Jobbar ju tidiga skiftet nästa vecka och det är sweet. Hinner man njuta lite av solen efter jobbet. Det får nog bli en utomhusfika imorrn när jag ska träffa Sandra, Johans söta syster.

I alla fall, helgen.. Igår åkte vi ut ett gäng till Johan Michels landställe, i Haningetrakten. En finfin villa lite ute i skogen fast ändå nära en sjö. Det blev fotboll (hell yes, Man Utd vann!), det blev grill (haloumiosten är fin som fan), det blev lite bollsparkande och barnsnack.. Det blev ännu mer öl (jag drack ungefär 9 st under dagen/kvällen, huuuh..), och till sist så blev det bastubad och SingStar. Jag tänkte vara som en av grabbarna och hänga med in i bastun men jag hamnade utanför med Niklas och Bella istället. Det var nice. Öl, radio och värmeljus. I bastun satt machokillarna (he he he..) och svettades, jag gick in en sväng med kläderna på och tyckte det var galet nice. Nästa gång ska jag basta på riktigt. När det bli varmare i vattnet också.. Kvar i huset fanns Sara och Therese som roade sig med SingStar, vilket även jag gjorde när vi kom tillbaks från bastun. Det är fan roligt. Men inte när man tappar rösten.

I morse vaknade jag av fågelkvitter och solstrålar i ansiktet. (Egentligen vaknade jag utav att jag mådde riktigt illa och behövde kissa men, det första låter väl mycket bättre änna..). Sen blev det att åka hem och här sitter jag nu. Eller, hem och hem. Det är Johans hem. Fast jag känner mig rätt hemlös. Har inte sovit i Solna på säkert 3 veckor, kanske tillochmed en månad? Well hell..

Vill ni se ett par bilder ifrån helgen så kan nu ju alltid kika på:
http://stupidkid.bilddagboken.se

Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0