80talet och höga höns

Och nu var det väl lite för längesedan jag skrev här va.. Jomen.

Fast iofs har det inte hänt särskilt mycket. Ett par fotbollsmatcher man svurit eller jublat över. Det sistnämda fick jag göra i förrgår då det var derby mellan Bajen och Östermalms IF (Djurgården). Vi vann med 2-0 och det var skönt att för en gångs skull få gå och lägga sig nöjd efter en match. Nu jävlar tar vi Gefle på måndag också innan uppehållet! Yeah!

Idag kommer det chefer till jobbet. Högre chefer alltså. Eller om det var inspektörer av något slag. I alla fall så är det städat och mycket prydligt här inne nu. Förutom att jag sitter här och skräpar ner min plats med yogurt-burkar och papperslappar. Ska snart gå och slänga skiten och samtidigt passa på att ta en cigg. Dagens första. Gud så duktig jag är.

Veckans pepp är att John (min kusin) kommer till Stockholm imorgon! Yey! Han är så jävla rolig.. Så det blir väl antagligen lite häng på stan imorrn och senare blir det tydligen nån slags grillning hos Rickard i Vällingby. Och efter det bär det av mot Snövit och spelning med Set The Alarm. Fan på tiden att man får se dem live..

Nu spelas Whitney Houston på radion så nu måste jag gå...

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hehe jag vet:) Annars blir man ju ett ännu värre mens-monster;) Det är delvis för deras skull som man tycker att de bör vara extra snälla mot oss just då:P

2008-05-09 @ 10:53:39
URL: http://mickisp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0