Violent and Grey

Sitter på jobbet och lyssnar på the Hope Conspiracy. Det var längesedan. Jag tror Endnote precis hoppade upp på topp 15 på min lista över bästa album ever.. Låten For Love. Aaaah.. Underbar..

Jag har ett blåmärke på min hand. Ett på min arm och otaliga stycken på mina ben.
Varför får jag så mycket blåmärken?? Slänger jag mig i trappan i sömnen? Jag förstår inte. Galet irriterande.
Och myggbett den senaste veckan. Någon mer som har drabbats av de små djävlarna redan?

Klockan fyra idag är det dags. Äntligen. Ryggdoktorn.. Om jag nu får behandling direkt vet jag i och för sig inte. Det stod på deras hemsida nu att första besöket är konsultation. Seriöst.. Ska jag betala 650:- för att sitta och prata om att "nej jag motionerar inte regelbundet" och "ja jag röker och äter hyfsat mycket skräpmat" och "ja i min släkt har vi haft både struma och hjärtbesvär". Och sen få veta att "ja, du behöver behandling för din rygg, det blir återbesök och ytterligare 600:-".
Fuck it. Jag vill ha hjälp IDAG.. Annars går jag väl till någon annan. Det borde finnas akut osteopat-hjälp..

Annars känner jag mig lite småförkyld. Hoppas det inte blir värre bara. Finns inget värre än att ha riktigt halsont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0