Vicks Fruity Fresh och Brämhults.

Min diet för dagen.
Brämhults hallonjuice (som är gudomlig och finns att hitta nästan överallt i Stockholm. Till skillnad från Borås där den alltid är slut eller så finns det kanske ingen efterfrågan för den. Märkligt.) och Vicks halstabletter. Känner nämligen av ett mindre halsont och det irriterar mig. Huvudvärken är på G och min bleka kropp känns nedfrusen. Dessutom har jag ont nästan överallt. Fick ju hela kroppen justerad igår av osteopaten. Nacke, bröstkorg, höftben och rygg knäcktes och aaah, ljudet är ju så underbart.. Nja.. Nu kan jag i alla fall stå rakt utan att vagga omkring. (Mitt ena ben är längre än det andra. Eller kortare. Vafan vet jag. Men nu är det normalt..)
Så inga tunga lyft och ingen större ansträning för ryggen den närmsta veckan.

Bilddagboken är så jävla bra att ha. Jag kan tänka ibland "hmm, undra vad jag gjorde för exakt ett år sedan". Då är det guld att kunna gå tillbaka och kika. Till exempel, den 4e mars förra året var jag i Linköping, satt och fikade på Cioccolatta med Sara och hatade att jag skulle åka tillbaka till Borås samma dag.
Så här såg det ut:
image16

Jag saknar Sara. Så fruktansvärt mycket. Jag hoppas innerligt att allt ordnar sig och att hon vill komma hit nästa helg. Sara, Örnsch och jag i Stockholm. Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0