Relax, don't do it

Radion är igång på jobbet. Jag hatar det och trycker istället i mina hörlurar i öronen, så långt det går, så allt annat ljud blockeras och det bara är min min min musik som går att höra. Just nu är det Regina Spektor. Hon är underbar.

Tänkte på en sak precis. Man borde kunna komma på en uppfinning som gör att man kan spela in sina tankar när man sitter på t.ex tunnelbana eller buss. För jag kommer alltid på smarta saker att skriva om och diskutera när jag sitter på kollektiva färdmedel. Men glömmer jämt av dem när jag väl sätter mig ner och ska skriva min blog, dagbok eller dylikt. Fan också.. Samma sak med oförglömliga tillfällen då man inte har en kamera. Vore det inte schysst att installera en kamera i ögat, så om man blinkar extra hårt så tar man bilden. Sweeet.. Jag längtar till framtiden och dess potentiella uppfinningar.

Igår var en mycket seg dag. Tandläkarväder som någon av Johans kompisar så fint beskrev det en gång.
Efter jobbet rusade jag till Hammarbys supporterbutik för att köpa ett armband till Johan som en överraskning. Han slet nämligen sönder sitt gamla i förrgår. Och jag tyckte lite synd om honom.. När jag väl var där kunde jag inte låta bli att köpa en Bajen-tisha också. Den hängde där och såg så vacker ut, den nästan talade till mig, skrek med ljust röst: KÖÖÖP MIG! Så jag köpte den och här sitter jag nu, stolt och grönvit.
När jag sedan kom hem till Johan, fått lite mat i mig och den dagliga dosen av Americas Next Top Model, blev jag dödstrött och ryggen höll inte för att ens sitta ner. Så det var bara att höra av sig till Mike, säga "sorry men.." och gå och lägga sig istället. Somnade ungefär 21:30. Galet tidigt. Men det var sjukt skönt att vakna upp INNAN alarmet i morse, vid ca. 05:20.....

Ikväll kommer Sara och Örnsch. Behöver jag påminna er om hur peppad jag är??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0