Painkillers deluxe

Jaha. Andra besöket hos osteopaten idag då. Det värsta hittills.. Hon knäckte samma ben som förra gången men nu använde hon dessutom akupunkturnålar i ryggslutet. Det gjorde inte ont då, men NU. Shit.. Jag vet inte om jag ska stå upp eller ligga/sitta ner. Fy fan alltså. Och inte en värktablett så långt ögat når. Tur att Johan kommer hit snart och kan förse mig med dessa härligheter.

Helgen var annars helt ok. I fredags firade jag Hammarbys födelsedag på Carmen med lite för mycket öl. Och i lördags gick jag på min första träningsmatch för bajen.. De spöade SIrius med 1-0 och det kändes bra fastän vinden var iskall och mina fötter blev till isblock. Inget bra att stå utomhus i kyla iförd ballerinaskor. Note to self: varmare kläder nästa gång! Dammit..

Efter det drog jag och Johan in till stan och han köpte nya Vans plus en tröja som passade honom så perfekt att jag tror jag blev ännu mer kär i honom. Om det nu är möjligt...
Sen efter en stor jävla pizza blev jag sjukt illamående och magen kändes som att den skulle implodera vilken sekund som helst. Så festen hos Peter fick Johan gå på utan mig. Efter en timma började jag dock känna mig bättre, fixade mig lite, drack två öl och sen stack jag in till stan, till Debaser dit pojkarna drog.
Det var trevligt. Mest trevligt var nog att jag pratade med Johans kompis Jonnys flickvän, Marsha. Hängde ni med? Hehe.. En norsk tjej som jag träffat en kort stund förut. Men hon verkar grym på de flesta sätt och nu bestämde vi att det får bli en kaffe på Fridhemsplan på onsdag. Ska bli skönt. Har ju inga tjejkompisar i Sthlm. Förutom mina härliga arbetskamrater dock..

Nä. Nu orkar jag fan inte sitta upp längre. Får testa att ligga ner en stund.
Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0