Mjäkiga män

Igår var jag sjukligt trött. Efter en tuff dag på jobbet åkte jag hem, gjorde pannkakor och tittade på O.C-reprisen. Ger big ups till Kungsörnens Pannkaksmix i påse. Den är sweet. Adderar man även lite sojamjölk blir det extra fint!
Efter det och en liten Snickers som jag hänsynslöst stal av Johan, åkte jag hem till densamme för att pussas och titta på fotboll. Det blev Champions League, Inter tog emot Liverpool på hemmaplan och jag kände på mig att det skulle bli en bra match. Vilket det blev. Trots att planen tydligen var hal, alla halkade runt som att de spelade iförda balettskor. Dessutom är fotbollspelare de mest mjäkia idrottsmännen i världen. "Oj, jag ramlade på rygg, nu fick jag ont i pannan"?!? Eller "oj, han nuddade lite lätt med sin fot på mitt lår, vad ont jag fick i ankeln".. Jag är trött på alla filmningar och onödiga fall bara för en frispark. Och när de slänger sig i målområdet vill jag bara stänga av tv'n och gå och lägga mig. Sjukt löjligt.

Idag är det onsdag. På agendan är det jobb till tre, halv fyra kanske för att jobba in lite tid.. Sedan är det fika med Marsha. Sen ska jag fråga Johan om jag får tvätta lite grejer hemma hos honom. Min tvättstuga är fullbokad och dessutom äcklig, liten och dålig. Plus att den ligger jämte en klubb dit swingers går.. Kul..
För imorgon hinner jag ingenting. Då blir det att förhoppningsvis möta upp med Mike och resten av Lions Den för att sedan se dem plus några andra band på 44an. Peppen är hög. Har inte vart på 44an sedan jag flyttade hit. Och på fredag kommer ju mina älsklingar hit! Wööööh! Det ska bli det bästa på länge!

Nu ska jag äta min torra macka från Pressbyrån samt dricka en kopp kaffe utan smak. Automatkaffe is the shit. Bokstavligt talat..

10:32
Jag är tydligen kortast i världen.
Hittade ett foto från Bajens träningsmatch i lördags. De som syns i den röda ringen är från vänster: JohanL's mamma Anitha i orange jacka, JohanL, Johan och jag, precis jämte.. Kortast..
image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0