Hammarby IF 111 år!

Jomen. Hammarbys födelsedag skall firas på allra bästa sätt. Dvs: öl och gott sällskap på Söder ikväll!
Dagen till ära tog jag på mig min fina bajen-halsduk när jag åkte från Johan. Hade jag åkt från Solna är det nog tveksamt ifall den hade åkt på. Jag vill inte ha fönstrena sönder i vår/sommar.. Jag vill så gärna strunta i det. Att stolt gå runt med min grönvita halsduk i AIK-land.. Men jag vågar inte. Speciellt inte när jag bor ett stenkast från Råsunda heller. Plus att jag är tjej. Det är vidrigt att behöva säga det. Men m a n  v e t  j u  a l d r i g..

Fortfarande snorig som få. Nös säkert 7 gånger under bussresan till jobbet. Det kliar i näsan konstant. Inget roligt alls.. Min rygg känns något bättre idag. Men fortfarande inte bra. Därför ska jag på återbesök hos osteopaten på måndag förmiddag. Ytterligare 600:- men det är det nog fan värt alltså.
Och nästa fredag kommer mina älsklingar hit och hälsar på! Herregud så peppad jag är. Sara och Örnsch. Mina kumpaner i misär, mina bästaste vänner i världen. Ååååh.. <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0