Fotboll och morotsbröd

Jag är förkyyyyyld. Det är synd om mig. Både ryggproblem och förkyldning. It sucks.. Jag skyller på Johan, att han smittade mig. Han blev förkyld först, hehe.. Fast han är sjukare än mig, ligger hemma nu och sover antagligen. Stackarn.. Vill hem till honom och ge honom massa kramar..

Igår mötte Man Utd Lyon i åttondelsfinalen i CL. Vi vann! Och när jag säger "vi" så menar jag Manchester United såklart.. Den här mannen sparkade in 1-0målet och det blev det slutliga resultatet efter en grym match!
image17
Christiano Ronaldo. Sjukligt begåvad spelare.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu. Jag är ganska röksugen så jag återkommer senare..

Kommentarer
Postat av: johan

hehe lite kul att det är en reklamannons under din text där det står :

"Ont i Rygg och Nacke?
Hjälp Finns- Svensk Hälsobänk. Effektiv Ryggbänk hög kvalitet... "

:)

2008-03-05 @ 14:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0